INFRASTRUCTUUR
INTEGRAAL KUNNEN DENKEN
De Beatrixlaan is een complex infraproject in een dynamische binnenstedelijke omgeving. Als projectarchitect was ik de spin in het web.
Ik heb gemerkt dat kennis van techniek en architectuur belangrijk is. Maar vooral in combinatie met oog voor de omgeving met zijn vaak tegengestelde belangen: infrastructuurprojecten hebben baat bij mensen die integraal kunnen denken.
Ik heb veel ervaring in het ontwerp van infrastructuur: van viaducten, stations, interieurs tot transformaties van stationsgebouwen.
BUREAU SPOORBOUWMEESTER
Mijn kennis zet ik ook in bij ProRail/NS als adviseur bij Bureau Spoorbouwmeester.
Daar ben ik betrokken bij spoorse projecten: van de nieuwe outillage tot advisering over grote fietsenstallingen, hergebruik en nieuwbouw van stationsgebouwen.
De Beatrixlaan is een complex infraproject in een dynamische binnenstedelijke omgeving. Als projectarchitect was ik de spin in het web.
Ik heb gemerkt dat kennis van techniek en architectuur belangrijk is. Maar vooral in combinatie met oog voor de omgeving met zijn vaak tegengestelde belangen: infrastructuurprojecten hebben baat bij mensen die integraal kunnen denken.
Ik heb veel ervaring in het ontwerp van infrastructuur: van viaducten, stations, interieurs tot transformaties van stationsgebouwen.
BUREAU SPOORBOUWMEESTER
Mijn kennis zet ik ook in bij ProRail/NS als adviseur bij Bureau Spoorbouwmeester.
Daar ben ik betrokken bij spoorse projecten: van de nieuwe outillage tot advisering over grote fietsenstallingen, hergebruik en nieuwbouw van stationsgebouwen.
Beatrixlaan: station en viaduct RandstadRail
Opdrachtgever: Gemeente Den Haag Ontwerp: Zwarts & Jansma Architecten Projectarchitect: Liesbeth Boeter, Moshé Zwarts Foto 1/2- ZJA Fotograaf Rob 't Hart/Digidaan-www.zja.nl Meer informatie over dit project is te vinden in een artikel van de architect: http://www.dearchitect.nl/projecten/2006/11/Den+Haag+Zwarts+Jansma+Viaduct/Den+Haag+Zwarts+Jansma+Viaduct.html |